Albisteak

2017. urteko azaroaren 3an plazaratu genuen "Zurriolako Ataria" astekari digitalaren 0. alea. Orduz geroztik beste 100 ale argitaratu ditugu 0. ale horretan azaldu genituen helburuak bete nahiean.

Datorren astelehenetik aurrera gurasook (eta baita ikastolako gainontzeko langileok ere) hainbat gairen inguruan webinar edo web-mintegi bana izango duzue aukeran.

Ikasturte hasieran, LH3ko ikasleek amestu eta marraztutako makinak DBH3koek landu eta disenatu ondoren, azkenik, Mondragon Eskola Politeknikoko ikasleek makinen prototipoak gauzatu dituzte.

Zuzendaritza pedagogikoak proposatuta eta azken bolada honetan gai honen inguruan dagoen albiste

Ezohiko egoerara egokitutako ezohiko edizioa eskura duzue.

Sailburuak atzo egindako agerraldian Bigarren Hezkuntza eta Lanbide Heziketako ikasleen balizko itzuleraz aritu zen.

Orriak