Albisteak

Aste honetan, 4 eta 5 urtekoek Tinko Zinemaz gozatzeko aukera eduki dugu: "Pirata Arratoia" filma ikusi dugu, eta izugarri gustatu zaigu!

LH5eko irakasle eta ikasleok primeran pasa genuen Uliara egindako irteeran. Inguruneako proiektua dela eta, hostoak blduz joan ginen bidean, zuhaitzak ezagutuz eta inguruneaz gozatuz!

Asteazken goizean, LH 2A taldekoak (Basajaun gela) Uliako Lore Baratzetara joan ginen goiz pasa. Eguraldi zoragarria izan genuen eta primeran ibili ginen.

Astelehenean eta asteazkenean, 4 urtekoak goiz-pasa joan ginen Zubiaurre parkera. Parkean jolasean ibili ginen, baita gelarako hostoak biltzen ere!

Bi urtez behin zeharkatu ohi du Euskarak Euskal Herria korrika, baina bizi dugun osasun egoerak hala behartuta, 2021ean ospatzekoa zen Korrikaren 22. edizioa 2022 urtera atzeratzeko erabakia hartu du AEK-k.

Iazko ikasturtean, COVID 19aren ondorioz ezin izan genuen Basoeskola proiektu pilotua martxan jarri, baina lanean jarraitu dugu eta datorren astean hasiko dira HH5eko ikasleak proiektu honetan.