Albisteak

Lehengo larunbatean Zurriolako Ikasle ohiak bildu ziren 50. urteurreneko aitzakiarekin.

Datorren astean abiatuko da 50. urteurreneko Argazki Erakusketa Ibiltaria. 50 argazki aukeratu dira eta ikusleak aukera izango du argazki bakoitzak iradokitzen edo gogorarazten diona idatziz adierazteko.

LH1ekoak Barria inguruan ibili diren bitartean, LH2koak Arantzan izan dira.

Maiatzaren 22an Katxola baserrira txangoa egin zuten 5 urteko haurrek. Sagardoa egiteko modua ezagutzeaz gain, herri kiroletan aritzeko aukera ere izan zuten, baita adarra eta txalaparta jotzekoa ere.

Asteartean GKAIko ikasleak Ategorrietan izan genituen igeriketako ikastaroaren diplomak banatzen, beraiek izan baitira LHko ikasleon aurtengo monitoreak.

Apirilean batxilergoko praktika onen jardunaldietan Zurriolako esperientzia azaldu eta gero, asteazkenean gure DBH4ko arlo arteko proiektua erakutsi zuten Orona Auditoriumean Gurutze del Amak, Amaia Elortzak eta Iñigo Gastesik.