2017. urteko azaroaren 3an plazaratu genuen "Zurriolako Ataria" astekari digitalaren 0. alea. Orduz geroztik beste 100 ale argitaratu ditugu 0. ale horretan azaldu genituen helburuak bete nahiean.

Datorren astelehenetik aurrera gurasook (eta baita ikastolako gainontzeko langileok ere) hainbat gairen inguruan webinar edo web-mintegi bana izango duzue aukeran.

Ikasturte hasieran, LH3ko ikasleek amestu eta marraztutako makinak DBH3koek landu eta disenatu ondoren, azkenik, Mondragon Eskola Politeknikoko ikasleek makinen prototipoak gauzatu dituzte.

A propuesta de la Dirección Pedagógica y con el objetivo de posicionarnos definitivamente en esta marejada de noticias contradictorias que existen en torno a este tema, ayer mismo el Consejo Rector de la Ikastola adoptó el siguiente acuerdo en relación con el posible retorno a la Educación Secundaria:

• El 25 de mayo Zurriola Ikastola no reactivará la enseñanza presencial.

Ezohiko egoerara egokitutako ezohiko edizioa eskura duzue.

En la comparecencia de ayer se puso sobre la mesa el retorno del modelo presencial para parte del alumnado.

Batxilergorako matrikulazio garaian gaudenez, hona, erakusgarri gisa, Arte Batxilergoko ikasleek egindako zenbait lan.

Gaitza malapartatu honen ondorio txarren zerrendari beste bat gehitu behar zaio: Bihar zortzi, maiatzaren 9an, ospatu behar genuen Ikastolaren Eguna bertan behera geratuko da.

Haur Hezkutzako hezitzaile taldeak proposamen bilduma ederra egin du sortu berri dugun webgune berri honetan.

Bai Koldo Mitxelenan baita Artea eta Giza Eskubideen udal lehiaketetan ere, Zurriolako ikasleak aurten ere sarituta!

Subscribe to