Ikasturteari amaiera goxo emanez antolatutako agur saioak erabat arrakastatsuak izan dira bai HHn, baita LHn ere.

Buruan beste kezka batzuk genituela harrapatu gintuen maiatzaren 9ak, gure Ikastolaren Egunak. Lekukoa hartu eta aspaldi ekin genion LH4ko guraso-taldeak jaia prestatzeari: bildu, pentsatu, kontuak egin, berriro bildu… baina, tamalez, aurtengoan ezin izan da.

Era goxo eta seguruan HH eta LHko ikasleek hainabt agur-saio egingo dituzte datorren astean.

Saritu eta aipatutako ikasleek etxetik azaldu, irakurri eta kantatu dituzte euren lanak.

Aste honetan burututako Eskola Kontseiluaren bileran hainbat proposamen pedagogiko eta metodologiko aztertu eta erabaki dira.

Ikasturte amaieran ikasleen materiala jaso ahal izateko prozedura abian jarri dugu. Batxilergoko ikasleek euren materiala jaso dute honez gero. DBHn ekainaren 12 eta 15ean izango dute jasotzeko aukera. LH eta HHn ekainaren 22tik aurrera.

GKAIko ikasleak ikasgelan aritu dira azterketak egiten, babes neurri guztiak hartuta.

Konfinamendu garai hauetan sorkuntzari ere garrantzia eman nahi izan diogu eta museo birtual bat osatzeko proposamena luzatu zitzaien LH3ko ikasleei.

2017. urteko azaroaren 3an plazaratu genuen "Zurriolako Ataria" astekari digitalaren 0. alea. Orduz geroztik beste 100 ale argitaratu ditugu 0. ale horretan azaldu genituen helburuak bete nahiean.

Datorren astelehenetik aurrera gurasook (eta baita ikastolako gainontzeko langileok ere) hainbat gairen inguruan webinar edo web-mintegi bana izango duzue aukeran.

Subscribe to