Lehengo astean DBH4ko biologiako ikasleak Zumaian egin zuten egun-pasa bertako Flysch-a ezagutzeko.

LH5eko ikasleak unibertsoaren inguruko ikerketa bat egin eta aurkezpen zoragarria prestatu diete LH4ko lagunei!

Ekoguneko fundazioko hezitzaileak bidelagun, baso-eskola proiektua abian jarriko dugu Haur Hezkuntzan.

Azaroaren 29an Batxi1eko ekonomiako ikasleak Orona Fundaziora gerturatu ziren Zinetekek eskaintzen zuen "Akira" filma ikustera eta haren inguruan hitz egitera.

Aurreko asteazkenean, urriaren 30ean, 3 urteko lagunak Gladys Eneara joan ziren goiz pasa.

Kaixo,

Azaroko irteeraren xehetasunak dituzue jarraian. Dominak banatuko dira irteeraren ondoren egingo den bazkarian.

Gurasoentzako azalpen-bilera burutuko da azaroaren 13an, DBHko 1. zikloko ebaluazioaz.

Gaur bertan "Zaldi Urdina" antzezlanaz gozatu ahal izan dute gure ikasleek Gasteszenan.

Donostialdea Donostia baino gehiago delako, Usurbilen izan dira LH4koak.

Aste honetan LH3ko ikasleak ingeleseko saioetan landutako errezeta aurrera eraman dute. Taldean, lanak banatuz, giro onean, arduraz eta ingelesez aritu dira.

Orriak

-era harpidetu