GKAI heziketa-zikloko 2. mailako ikasleak ur salbamenduko praktikak egiten aritu dira Santa Klara uhartean.

Urtero bezala, aurten ere hasi gara Arteko ikasleak Donostiako erakusketak bisitatzen. Oraingo honetan Juan Luis Goenagak azken 50 urteetan egindako margolanak ikusi ditugu.

Iazko ikasturtean gure ikasle izan zen Aiala Ostolaza hondarribiarrak Creanavarra goi-mailako diseinu-eskolak banatzen duen beka-saria irabazi du.

Zaporeak proiektuak janari-bilketa erraldoia egingo du Euskal Herri osoan Lesbosko errefuxiatuek bizi duten egoera larriari erantzuna emateko, eta Zurriola Ikastolak ere ekimen horrekin bat egin nahi du.

Oporraldia amaituta, GKAI-ko ikasleak martxan jarri dira berriro ere .Urte berezia izanik, segurtasun neurri guztiak hartuta, saio praktiko zein teorikoak izango dituzte.

Aste honetako eguraldi ederra aprobetxatuz, ikastola-inguruak baliatu ditugu berriro ere elkarrekin egon eta elkarrekin gozatzeko!

Asteartean abiatu zuten 20/21 ikasturtea HH, LH eta DBH1-2ko ikasleek, eta datorren astean hasiko dira DBH3-4 eta Batxilergoko ikasleak ere.

Ikasturteari amaiera goxo emanez antolatutako agur saioak erabat arrakastatsuak izan dira bai HHn, baita LHn ere.

Buruan beste kezka batzuk genituela harrapatu gintuen maiatzaren 9ak, gure Ikastolaren Egunak. Lekukoa hartu eta aspaldi ekin genion LH4ko guraso-taldeak jaia prestatzeari: bildu, pentsatu, kontuak egin, berriro bildu… baina, tamalez, aurtengoan ezin izan da.

Era goxo eta seguruan HH eta LHko ikasleek hainabt agur-saio egingo dituzte datorren astean.

Orriak

-era harpidetu