2017. urteko azaroaren 3an plazaratu genuen "Zurriolako Ataria" astekari digitalaren 0. alea. Orduz geroztik beste 100 ale argitaratu ditugu 0. ale horretan azaldu genituen helburuak bete nahiean.

Datorren astelehenetik aurrera gurasook (eta baita ikastolako gainontzeko langileok ere) hainbat gairen inguruan webinar edo web-mintegi bana izango duzue aukeran.

Ikasturte hasieran, LH3ko ikasleek amestu eta marraztutako makinak DBH3koek landu eta disenatu ondoren, azkenik, Mondragon Eskola Politeknikoko ikasleek makinen prototipoak gauzatu dituzte.

Zuzendaritza pedagogikoak proposatuta eta azken bolada honetan gai honen inguruan dagoen albiste kontrajarrien zurrunbiloa behin betikoz argitu nahiean, atzo bertan Ikastolako Artezkaritza Kontseiluak honako erabaki hau hartu zuen Bigarren Hezkuntzako balizko itzulerari dagokionez:

Ezohiko egoerara egokitutako ezohiko edizioa eskura duzue.

Sailburuak atzo egindako agerraldian Bigarren Hezkuntza eta Lanbide Heziketako ikasleen balizko itzuleraz aritu zen.

Batxilergorako matrikulazio garaian gaudenez, hona, erakusgarri gisa, Arte Batxilergoko ikasleek egindako zenbait lan.

Gaitza malapartatu honen ondorio txarren zerrendari beste bat gehitu behar zaio: Bihar zortzi, maiatzaren 9an, ospatu behar genuen Ikastolaren Eguna bertan behera geratuko da.

Haur Hezkutzako hezitzaile taldeak proposamen bilduma ederra egin du sortu berri dugun webgune berri honetan.

Bai Koldo Mitxelenan baita Artea eta Giza Eskubideen udal lehiaketetan ere, Zurriolako ikasleak aurten ere sarituta!

Orriak

-era harpidetu