Lehengo larunbatean Zurriolako Ikasle ohiak bildu ziren 50. urteurreneko aitzakiarekin.

Datorren astean abiatuko da 50. urteurreneko Argazki Erakusketa Ibiltaria. 50 argazki aukeratu dira eta ikusleak aukera izango du argazki bakoitzak iradokitzen edo gogorarazten diona idatziz adierazteko.

LH1ekoak Barria inguruan ibili diren bitartean, LH2koak Arantzan izan dira.

Maiatzaren 22an Katxola baserrira txangoa egin zuten 5 urteko haurrek. Sagardoa egiteko modua ezagutzeaz gain, herri kiroletan aritzeko aukera ere izan zuten, baita adarra eta txalaparta jotzekoa ere.

Asteartean GKAIko ikasleak Ategorrietan izan genituen igeriketako ikastaroaren diplomak banatzen, beraiek izan baitira LHko ikasleon aurtengo monitoreak.

Apirilean batxilergoko praktika onen jardunaldietan Zurriolako esperientzia azaldu eta gero, asteazkenean gure DBH4ko arlo arteko proiektua erakutsi zuten Orona Auditoriumean Gurutze del Amak, Amaia Elortzak eta Iñigo Gastesik.

Ikastolaren 50. urteurrena dela eta, Zurrimendizaleek ere ospakizun honetan parte hartuko dute.

Eguraldi eguzkitsu eta goxoa aprobetxatuz 2 urteko taldeak ikastola inguruko txoko desberdinetara joateko aprobetxatu dute! Uliako Lore-baratzetara, ikastola ondoko parkera, ...

Aurreko larubatean, HH5eko guraso talde batek antolatuta, Uliako Lore Baratzetan "Altxorraren bila" aritu ziren gure txikiak.

Gaur zortzi, maiatzaren 10ean, LH3ko ikasleak Txanelako Txina gaia landu zuten. Aukera ezin hobea izan zen Pasaiara joan eta Terrakotazko gerlarien aurkikuntzarekin lotutako erakusketa ikustera joateko.

Orriak

-era harpidetu