Ikastolan lanean segitzen dugu. Ikasleak, irakasleak eta gurasoak, denok, egoerara egokitzen, hobetzen eta denetik ikasten.

Hezkuntza sailburuak helarazi digun gutunaren bidez beste abisu bat eman arte luzatzen da etetea..

Ikastolako eskola jarduera presentziala etengo da datozen 15 egunetan.

Donostiako txokorik ezustekoenetan egingo dugu topo euren espresioekin. Burdinezkoak, brontzezkoak, granitozkoak, hormigoizkoak edo marmolezkoak...

Asteartean, Zurriolako Goi Mailako Heziketa Zikloko ikasleak Mikel Astarloza txirrindulari ohiaren bulegoan egon ginen.

Kaixo guztioi,

Hemen dituzue hilabete honetako irteeraren xehetasunak:

LH4koak zibilizazioen gaiarekin lotuta UBIK-en egon dira Arabia gaia lantzen. Motordun noria bat eraikitzen ari dira, ea nola ateratzen zaien!

Ikastolan bertan antolatuko dira uztaileko ingeleseko udaleku itxiak. Bi txanda izango dira 2006 eta 2007an jaio direnentzat.

Astean zehar hainbat ekintza burutu dira igandeko Emakumearen Egunaren inguruan.

Orriak

-era harpidetu