Oparitu eta gozatu euskaraz

Gertu ditugu Gabonak, eta aurten ere Euskara oparitzeko deia egin nahi dizuegu. Horretarako, hainbat ekimen eta baliabide ditugu gure inguruan.

Euskararen Eguna Ikastolan eta auzoan

Atzo ezin izan ginen, urteroko moduan, guztiok batera egon, baina elkarrekin ospatu genuen Euskaren Eguna! Horretarako, bideo polit hau osatu genuen guztion artean!

Haur Hezkuntza ezagutarazten

Aurtengo aurrematrikulazioari begira, Ikastolako HHko proposamen pedagogikoaren eta eskaintza orokorraren inguruko bideo bat prestatu dugu.

Batzar Orokorra, abenduaren 17an

Zurriola Ikastola IKEk bere Ohiko Batzar Orokorra egingo du abenduaren 17an, ostegunez, arratsaldeko 19:00etan Hurrako areto nagusian.

Eskola Kirola aldarrikatuz

Bi aste pasa dira Eskola Kirola bertan behera utzi zenetik, eta, beraz, egun asko daramate ikasleek kirol-jarduera antolaturik gabe.

Basoeskola Irutxuloko Hitzan

Irutxuloko Hitzako kideek ikastolako Basoeskola proiektuaren inguruko elkarrizketa argitaratu dute gaur.

Euskararen Eguna Ikastolan eta auzoan

Urtero-urtero, Groseko eragile ezberdinek egitarau bat antolatu ohi dugu guztion artean Euskararen Eguna ospatzeko.

Azaroak 25, emakumeen aurkako indarkeriari aurre eginez

Asteazkena egun garrantzitsua izan zen, nazioarte mailan emakumeen aurkako indarkeria desagerrarazteko eguna, hain zuzen ere.

Euskaraldiaren hasiera

Gaur abiatu da EUSKARALDIA, eta Zurriola Ikastolako komunitatea osatzen dugunok ere jantzi ditugu gure txapak!

Euskaraldia

Ikastolako Ariguneak aurkezten jarraituko dugu aste honetan ere, eta oraingoan, ESKOLA KIROLEKOEN txanda da!

Orriak

-era harpidetu