Gurasoen hizkuntz ohiturei buruzko inkestaz

Euskara Batzordeak eskerrak eman nahi dizkizue Hizkuntz Ohituren Gaineko inkestan egindako aportazioarengatik.

Gurasolaguna!

Euskaraz badakizu baina praktikatzeko beharra duzu? Edo praktikatzeko beharra zein nahia duten horiekin euskaraz aritzeko prest zaude? Mintzalaguna da zure aukera.

Pedalkadaz pedalkada, Ziklometroak

Igande arratsaldean, irailak 16, Ziklometroak ospatuko ditugu Zurriolan Kilometroak 2018ren alde. 14:20ean Axular lizeokoen lekukoa hartu eta Pasaiaraino eramango dugu.

Euskarako eskolak gurasoentzat

Ikasturte honetan ere Zurriolako gurasooi zuzendutako euskarako eskolak antolatuko dira Ategorrietako egoitzan Hitzez euskaltegiarekin batera.

Jaurlaritzako Bekak

Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Sailak ikasturte honetarako ikasketa-beka deialdia argitaratu berri du.

Batxikoak POP ART erakusketan

Arte Batxilergoko 2. mailako ikasleek 50. hamarkadako korronte artistiko honen lanak ezagutzeko aukera izan dute Kursaalen.

50. urteurreneko logoa hauxe da!

Datorren Urriaren 8an Donostiako Zurriola Ikastolak 50 urte beteko ditu. Ospakizunen atarian, gaur bertan plazaratu du Zurriolak ospakizun hau irudikatzen duen logotipoa.

Agur ekitaldia - LH4

Ategorrietan 4. mailako lagunen agur ekitaldia izan dugu. Antzerki, dantza, txiste eta rap-ekin esan digute agur datorren ikasturtean Hurrara joango diren lagunek.

GIELMAR Elkartearen bisita - DBH1

GIELMAR (Gipuzkoako Elbarrituak Martxan) elkarteko Pablo, Conchi eta Andres etorri dira DBH1ekoekin tailer bat egitera.

Boleibol eta antzerkia - DBH3-4

Aurreko ostiralean DBH4ko ikasle guztiek boleiboleko txapelketatxo bat jolastu zuten zurriolako hondartzan dauden zelaietan!

Orriak

-era harpidetu