Material didaktiko irekia

Datorren ikasturtean, Tabakalerak abiatutako proiektu baten baitan, material didaktiko irekia sortzeko lanetan ere arituko gara. Proiektu bidezko metodologian oinarrituta, Teknologia ikasgairako materiala sortzea da ideia.

Ikasturte amaierako jaialdia - HH

Ekainaren 16ean Soroan ikasturte amaierako jaialdia ospatu genuen. Ilusio handiz prestatutako dantzez gozatu ondoren familiek ekarritako jaki goxoak dastatzeko aukera ere izan genuen, guztia giro paregabean.

Izarrak Plazara - Olatu Talka

Aurtengo Olatu Talkan gure DBH3ko ikasle diren Enara, Garazi eta Marta oholtza gainean.

Pilota jaialdia - LH5 eta 6

Aurreko ostegunean, ekainaren 15ean, LH5 eta LH6ko ikasleok pilota jaialdi mundiala ospatu genuen ikastolan. Batetik, bigarren mailako bakarkako buruz buruko zein binakako txapeldun den Axier Arteaga pilotari lasartearrarekin solasean aritu ginen.

Koldo Mitxelena Literatura Lehiaketaren 28. edizioa

Maiatzaren 27an Udaletxeko Pleno aretoan banatu ziren Koldo Mitxelena literatura lehiaketaren 28. edizioaren sariak.

Ikastolaren jaia 2017

Ezin uka nolabaiteko mamua zegoela aurtengo Ikastolako festaren gainean. Alkohola saldu ezinak eragindakoa nabarmen. Horrek berak nahikoa eragin izan zuen aurretiazko antolaketa lanetan ere. Eta egitaraua bera pentsatzeko, osatzeko eta antolatzeko unean hainbat mozketa edo murrizketa egin ziren.

Xakean Gipuzkoako Alebin txapeldunak - Eskola Kirola

Xakeko Gipuzkoako Alebinen banakako eta taldekako txapelketak irabazi dituzte Zurriola Ikastolako ikasleek. Zorionak!

Informazio gehiagorako: Gipuzkoako Xake Federazioa eta Marlaxka Xake Elkartea

LH6ko neskak finalean - Eskola Kirola

Maiatzaren 27an Zurriola Ikastolako 6.mailako nesken eskola kiroleko taldeak gipuzkoako kopako kanporaketak jokatu zituen. Final laurdenetan Azpeitiko Ikastola eta finalerdietan Oñatiko Ikastola kanporatu ondoren finalera iritsi ziren.
Finala igande honetan jokatuko dute (hilak 11) eguardiko 12:00etan. Zorte on neskak!

Uliako Lore-Baratzen parketa irteera - LH4

Maiatzaren 26an Uliako Lore-Baratzen parkera irteera egin genuen L.H.-4. mailakoek. Bertan Donostiako XIX. mendeko ur-biltegi zaharrak bisitatzeko aukera izan genuen, baita parkean dagoen fauna eta flora ikusteko ere. Txanelako "Ura" eta "Natura" gaietan sakontzeko aukera paregabea izan zen!

Ekaineko 2. irteera - Zurrimendi

Kaixo Zurrimendizaleok!

Konturatu garenerako ikasturtea bukatu egin zaigu eta hori dela-eta, Zurrimendiko azken txangoa hondartzara egingo dugu datorren ekainaren 18an. Eta zer hondartzatara? Oriora joango gara baina, aurretik, mendi buelta txiki bat egingo dugu, jakiña.
Hona hemen nondik-norakoak.

Orriak