John Anduezarekin solasaldia

Saio berezia izan dugu gaur Literatur tailerreko ikasleek John Andueza izan baita gure artean eta Larunbatean Bukowskin liburuaren inguruan solasaldi bikainaz gozatzeko aukera eman digu.

HH3koak Lore-baratzan

HH3ko taldeak Lore-baratzan izan gara aste honetan. Hau parke ederra daukaguna ikastolatik gertu! Belarra, loreak, xomorroak, hondarra,... Ahal dugun bezain laister berriz ere gerturatuko gara!!

4 eta 5 urtekoak silikonarekin plastika tailerra

Ikastolako aita batek bere lantegitik, plastilina moduan erabiltzeko, kolore biziko silikonak ekarri dizkigu. A ze plazera!

Ekaineko irteera - Zurrimendi

Kaixo Zurrimendizaleok!

Ekaina hementxe dugu eta, nola ez, gu hondartzara joango gara. Hori bai,  mendi bueltaxka egin eta gero. Horretarako, Mutrikura joango gara. Argibide gehiago jarraian.

Ekogunean HH2koak

Bi urteko taldeak Ekogunera joan ginen maiatzaren 9an. Hona hemen bertan bizitakoak jasotzen dituen bideoa!!

LH1ekoak Oiasson

Erromatik bueltan ekarri gaitu oraingoan denboraren makinak eta gelan Koliseoa egiteaz gain, Irungo Oiasso museora ere egin dugu txangoa 1.mailakoek.

Ikastola Bizi Bizia Berhezi proiektuko partaidea

Hasieran proiektuko bultzatzaile, Donostiako Kotxeras ingurua biziberrituko duen berdegunearen proiektuaren partaide izango da Ikastola, 300 haurrek ekainean abiatuko den diseinu-prozesuan.

HH3koak Zubietan

Asteartean, 3 urtekoak egun pasa joan ziren Zubietara. Ibilalditxo bat egiñez, bertako baserriak eta animaliak ikusi zituzten.

Koldo Mitxelena literatura lehiaketan sarituak

Lehengo larunbatean, maiatzak 5, banatu ziren Koldo Mitxelenea Literatura Lehiaketaren 29. edizioaren sariak.

Piragua DBH3n

Udaberriaren etorrera aprobetxatuz, DBH3ko ikasleek piraguismoa probatzeko aukera izan dute gorputz hezkuntzako klaseetan.

Orriak

-era harpidetu