Izarrak Plazara - Olatu Talka

Aurtengo Olatu Talkan gure DBH3ko ikasle diren Enara, Garazi eta Marta oholtza gainean.

Pilota jaialdia - LH5 eta 6

Aurreko ostegunean, ekainaren 15ean, LH5 eta LH6ko ikasleok pilota jaialdi mundiala ospatu genuen ikastolan. Batetik, bigarren mailako bakarkako buruz buruko zein binakako txapeldun den Axier Arteaga pilotari lasartearrarekin solasean aritu ginen.

Koldo Mitxelena Literatura Lehiaketaren 28. edizioa

Maiatzaren 27an Udaletxeko Pleno aretoan banatu ziren Koldo Mitxelena literatura lehiaketaren 28. edizioaren sariak.

Ikastolaren jaia 2017

Ezin uka nolabaiteko mamua zegoela aurtengo Ikastolako festaren gainean. Alkohola saldu ezinak eragindakoa nabarmen. Horrek berak nahikoa eragin izan zuen aurretiazko antolaketa lanetan ere. Eta egitaraua bera pentsatzeko, osatzeko eta antolatzeko unean hainbat mozketa edo murrizketa egin ziren.

Xakean Gipuzkoako Alebin txapeldunak - Eskola Kirola

Xakeko Gipuzkoako Alebinen banakako eta taldekako txapelketak irabazi dituzte Zurriola Ikastolako ikasleek. Zorionak!

Informazio gehiagorako: Gipuzkoako Xake Federazioa eta Marlaxka Xake Elkartea

LH6ko neskak finalean - Eskola Kirola

Maiatzaren 27an Zurriola Ikastolako 6.mailako nesken eskola kiroleko taldeak gipuzkoako kopako kanporaketak jokatu zituen. Final laurdenetan Azpeitiko Ikastola eta finalerdietan Oñatiko Ikastola kanporatu ondoren finalera iritsi ziren.
Finala igande honetan jokatuko dute (hilak 11) eguardiko 12:00etan. Zorte on neskak!

Uliako Lore-Baratzen parketa irteera - LH4

Maiatzaren 26an Uliako Lore-Baratzen parkera irteera egin genuen L.H.-4. mailakoek. Bertan Donostiako XIX. mendeko ur-biltegi zaharrak bisitatzeko aukera izan genuen, baita parkean dagoen fauna eta flora ikusteko ere. Txanelako "Ura" eta "Natura" gaietan sakontzeko aukera paregabea izan zen!

Ekaineko 2. irteera - Zurrimendi

Kaixo Zurrimendizaleok!

Konturatu garenerako ikasturtea bukatu egin zaigu eta hori dela-eta, Zurrimendiko azken txangoa hondartzara egingo dugu datorren ekainaren 18an. Eta zer hondartzatara? Oriora joango gara baina, aurretik, mendi buelta txiki bat egingo dugu, jakiña.
Hona hemen nondik-norakoak.

Chocolate party

Today we have celebrated the CHOCOLATE PARTY!!! Students from Ategorrieta received our invitation and today they´ve had a woooonderful time with us!!! We acted out Hocus and Lotus story, sang a song, played games about different types of chocolates, and of course... EAT A LOOOOT OF CHOCOLATE!!! Biscuits, cakes, bars, drinking chocolate...Here you have some photos from 5C class!​

Ekaineko lehenengo irteera - Zurrimendi

Kaixo Zurrimendizaleok,

Ekaineko aurreneko irteeran mendi "potolora" joango gara. Aldaketa "txiki" bat egin dugu eta azkenean, ekainaren 4ean, igandearekin, egingo dugu. Ez ahaztu txanoa, mendiko botak, kantinplora, ... Baita ere, kontuan hartu hitzordua 8 t'erditan dela. Hau da, normalean baino baino ordu erdi lehenago.

Orriak

-era harpidetu